Pagina's

vrijdag 27 juli 2012

collective haul

Hee,

ik heb een paar dingen gekocht, ik was een paar dagen bij mijn broer en daar heb ik wat gekocht. ook ben ik even naar maastricht geweest.



ik kocht bij mijn broer een bordeaux rode trui met skulls bij de h&m divided. helaas moesten de foto's 's avonds gemaakt worden dus met flits. en ik had mijn spiegelreflex niet :( dus jammer, geen goede foto kwaliteit. dus de kleur komt niet helemaal goed over. deze was 19,95



ik kocht ook een sleek palette, van de monaco collectie. hier komt binnenkort een review over. deze kostte 8,95



ik kocht in maastricht bij de lush toothy tabs, en ook hier een review binnenkort! deze kosten 3,95



als laatste heb ik ook nog de brush cleanser van mac gekocht. (nouja, gekregen. hehe) deze was 11,00



X Ronja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...