Pagina's

woensdag 25 juli 2012

Pakketje etsy

Hee,

vandaag kreeg ik een pakketje van deze verkoper. ik was natuurlijk super benieuwd wat er in zit!
zo kreeg ik het binnen:



er zat eerst ook nog een touwtje omheen, maar die had ik er al stiekem afgehaald voor ik foto's ging maken *shaaame*

toen ik het openmaakte zag ik dat alles goed verpakt was, de binnenkant van de enveloppe was van bubbeltjes plastic en ik heb het pakketje gehad binnen een week. helaas was ik in berlijn dus weet ik niet de precieze dag. toen ik wat bestelde een tijdje terug bij deze verkoper was er er heel snel. de dingen zitten verpakt in plastic.

ik kreeg deze superschattige schaar in de vorm van een eifeltoren. hier zat een schattig krantenpapiertje omheen. me like! ik kan helaas niet zien wat hij koste omdat hij uitverkocht was, maar volgens mij was deze rond de 3 a 4 euro.



ook kreeg ik een houten bakje om washi tape in op te bergen. ik heb maar een rolletje die jullie ook al in deze etsy bestelling post konden zien. deze kost 7,17. 
maar ik kreeg er washi tape bij! ik kreeg een kanten papier tape, waarvan ik de prijs niet kan vinden. ook een papier tape die je met stippellijntjes kunt afscheuren, waar "magic" opstaat en bloemetjes. helaas kan ik ook hier geen prijs van vinden. ik kreeg 5 washi tapes met felle kleuren. een neon roze, neon gele, neon groene, neon oranje en een witte. deze zitten in een set met nog een zwarte, zilveren en gouden washi tape voor 12.24. ook kreeg ik een washi tape met een roze, zwarte rode aztec print. leuk! en als laatste nog een tape waar op staat "i want your blood" en roosjes. helaas kon ik van die laatste twee ook geen prijzen vinden.





ik kreeg ook een stempel van een camera. die er ook uitziet als een camera! aaahw lief! die is te koop voor €3.38 






ik kreeg ook nog 2 templates om een envelop en een zakje te maken door het over te trekken en het uit te knippen. ze zijn mooi versierd, maar helaas waren ze lastig op de foto te krijgen net zoals de stempel.





deze zijn als set 7,17 en per stuk: enveloppe: 5,06 en het zakje: 3,38

ik ben heel erg blij met de spulletjes! alles is te koop bij deze verkoper

X Ronja

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...