Pagina's

woensdag 22 augustus 2012

38 graden celcius.

Hee,

Vinden jullie het weer lekker? Ik ga kapot.. Het is veel en veels te warm voor mij! Het enige wat ik nu wil is een badkuip met ijsklontjes. Of een zwembad.
Ik ben een winter mens, zowieso! Ik hoop dat het snel weer kouder word en er weer sneeuw komt <3
De afgelopen tijd heb ik allemaal dikke truien gekocht, iedere keer op de warmste dagen. Ik besef me nu hoe opstandig dat is hahaha!
Ik verlang er naar om mijn uggs weer aan te kunnen..
Ik lig nu weer eens wakker want ik kan miet slapen in deze hitte, blegh!
Hebben jullie een tip om het wat koeler te hebben?

dit schreef ik 's nachts omdat ik niet kon slapen

nadat ik gister tot laat niet kon slapen stond ik vandaag weer op en bedacht ik me (zo dom! waarom dacht ik hier niet eerder aan?) dat we dan wel niet een zwembad hebben, maar wel zo'n plastic blauw groot opblaasbaar zwembad hebben (nouja, wie gaat die nou weer opblazen haha daar heb je een pomp voor nodig.) toen ben ik daar een tijdje in gaan liggen en toen ik weer naar binnen ging had ik het helemaal niet meer zo kokend heet! :D

X Ronja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...