Pagina's

zaterdag 25 augustus 2012

Zoeva bamboo kwasten set

Hee,

woensdag bestelde ik de zoeva bamboo kwasten set en donderdag ochtend is hij verzonden. vrijdag kwam het pakketje al aan! mijn ouders betaalde de verzendkosten (3,50) en daarnaast ook nog 10 euro mee omdat mijn zusje een paar kwasten van mij heeft stuk gemaakt. de set kost 22,00 dus ik heb er zelf 'maar' 12 euro aan uit hoeven geven uiteindelijk. er zitten 12 kwasten in, gemaakt van taklon en de steel is natuurlijk van bamboo. zo kreeg ik hem binnen:



de kwasten zitten in een kaki groene met gebroken wit katoenen etui. er zitten ook plasticjes op de kwasten.





ik zal alle kwasten even los benoemen.

1. Buffer kwast

2. Poeder kwast

3. blush/bronzer kwast

4. foundation kwast

5. oogschaduw kwast

6. oogschaduw kwast

7. concealer kwastje

8. crease kwast-dit is meer een blending kwast, geen crease kwast dus

9. blending kwast-ik vind dit meer een crease kwast, dan is hij heel fijn :)

10. waaier kwast

11. eyeliner kwastje-ik vind hem een beetje groot als eyeliner kwastje maar als wenkbrauw kwastje lijkt me deze eigenlijk wel heel fijn!

12. lip penseel


ik ben heel blij met deze set!
hij is hier te koop.

X Ronja

2 opmerkingen:

  1. Ziet er erg mooi uit! Zijn ze echt fijn? Ga je daar nog iets over schrijven? Als ze fijn zijn (vooral die bufferkwast?) dan wil ik m ook kopen denk ik haha.
    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee laura!
      ik denk niet dat ik er nog iets over ga schrijven.
      ik vind de kwasten fijn. ze zijn lekker zacht! de bufferkwast is zacht maar stevig. als je hem neerzet op de tafel (met de haren naar beneden) blijft hij staan, dus de hearen staan heel stevig. je kunt ook van zoeva een bufferkwast los bestellen.
      liefs, ronja

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...