Pagina's

woensdag 31 oktober 2012

Muziek top 8

Heee,

Ik dacht dat het wel eena leuk zou zijn om iets heel anders op dit blog te plaatsen; dus geen mode en beauty maar een muziek top 8!
Misschien ga ik dit elke maand 1 keertje doen misschien ook niet dat hangt er vanaf of jullie deze post leuk vinden om te lezen :) Ik ga jullie 8 liedjes laten horen die ik op het moment erg leuk vind.
Niet op volgorde want ik weet echt niet welke ik het leukste vind!

X Marije

Nirvana- Come as you are

Lana Del Rey- Summertime sadness

Hole- Violet

Maroon 5- Lucky strike

Marina and the diamonds- Bubblegum bitch

Lana Del Rey- Video games

Nirvana- In Bloom

Maroon 5- One more night

2 opmerkingen:

  1. dit is zeker leuk om te lezen nir-vana en maroon zitten ook in mijn straatje
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG OMG OMG.
    Marina en Hole?
    I love you Marije ♥.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...