Pagina's

vrijdag 30 november 2012

Fleur is fantastisch.

Hee Mensen,
Vandaag een hele hele hele hele heeeele andere blogpost.
Want hij is van mij,
Oftewel Fleur van www.mylifeasfleurr.blogspot.nl :)

Vandaag ga ik het hebben over mijn favoriete sites!
Om te beginnen met social media:

1. Twitter.
Ik zit vaak op twitter, omdat ik daar meestal het laatste nieuws zie.
En het leuk vind om te zien wat mensen doen.
Ook zetten mensen daar meestal op of ze een nieuwe blogpost hebben of niet.
Ik zelf heb ook twitter ( @xikbenfleur)
en Ronja en Marije ook:
@Marijeiksdee @Rovertjeronnie

2. Facebook
Facebook vind ik leuk, omdat ik meestal speciale en inspirerende pagines like,
waardoor ik een leuke timeline heb!

3. Blogspot.nl
Natuurlijk omdat ik zelf ook een blog heb en regelmatig nieuwe blogposts schrijf.

4. Juffrouwzonderzorgen.nl
is een geweldige leuke spontane site, met spulletjes waar ik echt van hou.
Het is heel lief en schattig, ontzettend leuk!
http://www.juffrouwzonderzorgen.nl/  

dit soort kaartjes maken ze!













Dit zijn dus echt mijn favoriete sites,
Ik hoop dat dit er genoeg waren want ik zit niet zo heel veel op de computer!

Tot snel hopelijk!

X Fleur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...