Pagina's

vrijdag 30 november 2012

Iphone/ipod hoesjes

Heee,

Ik kwam op het idee om hier een post over te maken toen Philip (het broertje van mijn beste vriendin Floor) mij deze site liet zien: http: www.redbubble.com. Geen grapje dit is echt de beste iphone hoesjes site ooit!
Zelf heb ik (nog geen) iphone maar ik krijg er volgend jaar wel eentjes (waarschijnlijk de 4 of 4s).
Normaal gesproken kan je ze al voor weinig geld op de Haagse markt etc kijken maar ik zweer die zijn echt niet zo leuk als deze!

Philip wou dit hoesje heel graag hebben, en echt ik flipte 'm hij is zooo geweldig:

Wonka Bar Iphone Case by cdoty

Is ie niet geniaal? Ik denk dat als ik een iphone krijg ik er ook zo een ga kopen!
Hij is wel prijzig namelijk 27 euro. Deze is verkrijgbaar voor de iphone: 3gs, 4, 4s en 5!!

Aztec Print by eraygakci

En dan deze hij is niet heel speciaal ofzo, maar hij spreekt mij wel heel erg aan de kleuren die de aztec print heeft zijn perfect en het is echt een fashionable hoesje! Deze is 28 euro dit vind ik eigenlijk wel iets te duur.
Ook deze is weer voor de iphone; 3gs, 4, 4s en 5 verkrijgbaar


Drunkin' Nuts by Paul Gitto

Deze vind ik erg grappig het is ene beetje een parody op Dunkin Donuts een geweldige Donut keten die we (volgensmij) helaas niet in Nederland hebben. Dit hoesje is 26 euro en ook deze is weer voor de 3gs,4,4s en 5 verkrijgbaar!

X Marije
Q: Wat vinden jullie van deze hoesjes? En waar bestellen jullie jullie Iphone hoesjes? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...