Pagina's

donderdag 15 november 2012

Maison Martin Margiela for H&M



Het is weer zover een designer merk maakt weer een geweldige le collectie voor H&M en deze keer het merk Maison Martin Margiela. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er sinds 2 maanden terug nog nooit van gehoord af maar nu ben ik fan van dit merk. De naam alleen al drie woorden die allemaal beginnen met een m. Voor de mensen onder ons die geen Frans op school hebben maison betekent huis.
Eigenlijk wou ik deze post gister avond maken aangezien sinds vanochtend 9 uur de verkoop al is gestart, maar *happydance* alles is nog op voorraad. Helaas moet je voor de pracht stukken echt de winkel zelf ingaan. Weten wat ik met 'de prachtstukken' bedoel en ben je benieuwd naar mijn favorieten die online te koop zijn? Lees dan meer (:

Mijn favorieten zijn vooral de oversized kleding stukken uit deze collectie denk aan deze prachtige jas die voor 199 euro online op hm.com te koop is:




En dan nog deze prachtige broek! Ik zag deze ook al in de nieuwste glamour staan en ooh hij is zo mooi!
Helaas niet online verkrijgbaar. Volgens mij was de prijs 70 of 80 euro.



Dan nog deze schoenen die ook online te koop zijn en ik heeel graag wil!



Op de een of andere manier - ookal heeft het  maar een mini ingebouwde sleehak- doen ze me heel erg aan isabel marants denken, en uiteraard wil ik graag isabel marants! Deze schoenen kosten 99 euro, dat is niet niks maar ze zijn wel hééél mooi :)

Dit is tot nu toe wel een van mijn favo designer collecties voor H&M. Versace viel flink tegen uit eindelijk kon je voor een tientje al iets van die lijn krijgen zo erg was het geflopt en Marni tsjaa dat was niet heel spectaculair vind ik. Lanvin en V&R voor H&M vind ik echt de betere collecties -lanvin tot nu toe zelfs de beste- maar ook deze zit er zeker bij!

X Marije
Q: Wat vinden jullie van deze collectie? En gaan jullie er misschien iets van kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...