Pagina's

vrijdag 30 november 2012

Holiday Wishlist

SUP GUYS,

Aangezien Marije & Ronja het nogal druk hebben komt hier weer een post van mij. Bloggen is geweldig laten we dat even voorop stellen. Dingen die nog meer geweldig zijn SINTERKLAAS & KERST.
I love de feestdagen, oja nieuw jaar ook by the way. Gimme de cadeau's, de pepernoten, de chocoladeletters, de oliebollen, het kerstmaal, de gezelligheid, het vuurwerk, de delicious frambozen kinderchampagne & de goede voornemens.

Pakjesavond is eigenlijk op 5 december, volgens mij... ik ben niet erg goed met datums. Maar ik vier het op zondag met de familie. En ik kan je vertellen I am EXCITED. Ok ja omdat ik cadeautjes krijg. Don't judge me, iedereen krijgt graag cadeau's.
Op mijn wishlist van Sinterklaas & Kerst staan dit jaar:

Style van Lauren Conrad €14,95 via bol.com

kleine cognac handtas met gouden gesp
Union Jack tasje afgeprijsd naar €29,95 via sacha.nl
SuperTrash Bowrain Boots €79,95 via supertrash.com

Hello Gorgeous
Hello Gorgeous cadeaupakket €35,55 via lush.nl

Metallic Trimmed Collar Top €19,75 via forever21.com

Arrow Link Stretch Wristwear €11,00 via missselfridge.com

Image 3 of ASOS MASTERMIND Flat Shoes
ASOS MASTERMIND flat shoes €36.11 via asos.com

& last but not least:

Harry Styles no price via givememyownharrystyles.com

Ok guys dit was mijn wishlist voor deze feestdagen, I wish you the best holidays ever, lots of new stuff and lots of love! 

Hugs and kisses Eva x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...